Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii, Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów
e-mail: gkrpa.krzymow@op.pl
tel. 690 131 523
MOBILNY URZĘDNIK W URZĘDZIE GMINY W KRZYMOWIE
31.01.2022 12:22
MOBILNY URZĘDNIK W URZĘDZIE GMINY
W KRZYMOWIE
Od lutego do seniorów, osób z niepełnosprawnością i problemami z poruszaniem się, które nie są w stanie samodzielnie dotrzeć do Urzędu Gminy w Krzymowie, przyjedzie mobilny urzędnik, który pomoże wypełnić dokumenty, a potem sam zawiezie je do urzędu.
Do kogo skierowana jest pomoc?
Pomoc skierowana jest w szczególności do osób, które:
- posiadają orzeczenie o niepełnosprawności,
- posiadają orzeczenie o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy,
- są w wieku 65+,
- są osłabione chorobami, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia do siedziby urzędu,
- są osobami zależnymi 15+,
- są opiekunami faktycznymi osób zależnych,
- są opiekunami osób niepełnosprawnych, którym sprawowanie opieki utrudnia dotarcie do siedziby urzędu.
Jak zgłosić chęć skorzystania z usługi Mobilnego urzędnika?
- telefonicznie pod numerem 63 241-37-72 w każdy poniedziałek do godziny 14:00,
- wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres krzymow@op.pl,
- poprzez kontakt osobisty opiekuna osoby, która chce skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika, z Urzędem Gminy w Krzymowie.
W czym pomoże „mobilny urzędnik"?
Zakres przedmiotowy usług świadczony w ramach Mobilnego Urzędnika:
- zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew;
- złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i/lub krzewów;
- złożenie deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Jak wygląda realizacja usługi?
Zgłoszenia usługi w ramach działania Mobilnego Urzędnika są obsługiwane w kolejności ich przyjęcia i będą realizowane w każdą środę w godzinach od 9.00 do 12.00. W wyjątkowych sytuacjach urzędnik może wyznaczyć inny termin wizyty.
Wizyty w ramach Mobilnego Urzędnika będą za każdym razem potwierdzane telefonicznie, w każdy wtorek w godzinach pracy urzędu. W ramach telefonicznego potwierdzenia wizyty Klientowi zostaną podane imiona i nazwiska pracowników, którzy będą dokonywali obsługi. Przed rozpoczęciem obsługi pracownicy wylegitymują się, okazując dowód osobisty.
Wszelkie inne, poza wnioskiem (zgłoszeniem, deklaracją lub innym formularzem), dokumenty, wymagane do przedstawienia w ramach usługi, Klient ma obowiązek zgromadzić samodzielnie. W przypadku, gdy Klient posiada taką dokumentację w dniu świadczenia usługi, pracownik przyjmie ją od Klienta razem z wnioskiem, dostarczy do Urzędu Gminy w Krzymowie i złoży na dziennik podawczy.
WAŻNE!
Usługa Mobilnego urzędnika jest bezpłatna!