Umów wizytę w urzędzie skarbowym, nowe zasady obsługi bezpośredniej
26.08.2020 10:31
- Od 20 lipca cztery urzędy skarbowe w woj. wielkopolskiego wprowadzają nowy model obsługi bezpośredniej podatników.
- Sprawę podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie można załatwić wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty.
- Zmiany zostają wprowadzone w celu zapewnienia podatnikom jeszcze większego bezpieczeństwa oraz komfortu podczas załatwiania spraw.
Nowy model obsługi od 20 lipca wchodzi pilotażowo w czterech urzędach skarbowych naszego województwa tj. Urzędzie Skarbowym w Koninie, Urzędzie Skarbowym w Lesznie, Urzędzie Skarbowym w Pile i Urzędzie Skarbowym we Wrześni. Rezerwować wizyty będzie można od 6 lipca. Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Wizyta w urzędzie skarbowym – umów" na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych korzystając z zakładki „Jak załatwić sprawę w urzędzie".
Na wizytę można umówić się także telefonicznie pod numerami telefonów wskazanymi w tej zakładce lub podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie „Rezerwacja wizyty" zlokalizowanym blisko wejścia.
- Liczymy, że nowa możliwość rezerwowania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Umawiając wizytę możemy skorzystać z kart usług, dzięki którym będziemy wiedzieli jakie dokumenty ze sobą zabrać. Z kolei dzięki wprowadzeniu zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, chcemy uniknąć kolejek co z pewnością powinno poprawić komfort obsługi podatników.
Od sierpnia wielkopolska KAS planuje rozszerzenie nowych zasad obsługi na wszystkie urzędy skarbowe w województwie.
Oczywiście nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych do których zachęcamy w pierwszej kolejności. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl można skorzystać ze specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych. Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce Kontakt.
- Do urzędu umawiajmy się jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet, żeby niepotrzebnie nie czekać w kolejce oraz dbać o bezpieczeństwo swoje i innych klientów.
Najczęściej przeglądane informacje:
Kategorie informacji
Biuletyn informacji publicznej
Dodatkowe informacje na temat przetargów oraz zmian w urzędzie możesz znaleźć również w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Gminy krzymów.